Tradycja zobowiązuje. Również nas.

Korespondencja tradycyjna jest najczęściej jedyną, regularną formą kontaktu firm z klientem. Jako narzędzie marketingu bezpośredniego często służy pozyskaniu nowych kontraktów. Cykliczne przesyłki nie muszą zawierać tylko i wyłącznie danych transakcyjnych czy przypominać o zobowiązaniach, mogą stać się istotnym kanałem komunikacji, reklamy i promocji Państwa firmy, produktów lub usług.

Direct Mail to najprostsza forma mailingu promocyjnego, w skład którego najczęściej wchodzi:

  • list przewodni
  • ulotka informacyjna
  • karta/kupon zwrotny
  • koperta
Optymalizujemy koszty kampanii marketingowych.


Mailingi tradycyjne charakteryzują się standardowymi formatami, co pozwala na optymalizację kosztów  i czasu produkcji. Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym, który umożliwia ekspresową realizację mailingów.

Zobacz galerię naszych realizacji: Mailing tradycyjny >>

Zapytaj o szczegóły - przejdź do działu kontakt >>