mobile: +48 501 641 723
mobile: +48 502 055 826
Sampling ma na celu bezpośrednie dotarcie do konsumenta z próbką produktu pozwalającą na zapoznanie się z produktem oraz informacją na temat jego zalet bez konieczności jego zakupu. Doskonale sprawdza się przy wprowadzaniu na rynek nowego produktu, rozszerzaniu już istniejącej serii lub zmiany dotychczasowej oferty. Komunikacja samplingowa stwarza możliwość wypróbowania produktu, sprawdzenia jego smaku, koloru, zapachu, sposobu działania.
Warto podkreślić, że nie chodzi o zwykłe rozdanie próbek. Klasyczny model dodawania próbek do produktów w sklepach, rozdawania przez hostessy lub dołączania do prasy ma wiele wad. Próbki często trafiają do niewłaściwej grupy docelowej lub są dystrybuowane w złym momencie.
Odpowiednio przeprowadzony sampling efektywnie wpływa na wizerunek produktu, oczywiście poprzez zastosowanie odpowiedniego kanału komunikacji, dostosowanego do potrzeb grupy docelowej oraz wynikającego z kontekstu używania produktu.
Kluczowym faktem w tego typu kampanii jest zużycie i wypróbowanie sampla, a pożądanym efektem wykorzystania próbki – zakup pełnowartościowego produktu.
Wykonujemy kompletną obsługę kampanii samplingowych - od doboru bazy danych przez przygotowanie opakowań, konfekcjonowanie, tworzenie zestawów produktów, wysyłkę aż po obsługę zwrotów i raportowanie jej przebiegu.